Αναγνώστες

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Empties!

Καλησπέρα τι κάνετε?
Καιρό τώρα μαζεύω άδεια
μπουκάλια προϊόντων τα οποία
έχω τελειώσει!Όλο όμως ξεχνούσα
να σας τα δείξω και όπως καταλαβαίνετε
μαζεύτηκαν αρκετά!
Σήμερα θα σας δείξω κάποια σαμπουάν
που τελείωσα τους τελευταίους μήνες!
Πάμε να τα δούμε?


Ας ξεκινήσουμε με την εταιρία Le petit marseillais!
Τα είχα βρει σε προσφορά 50% και σκέφτηκα πως ήτανε
μια καλή ευκαιρία να τα δοκιμάσω!
Τα πρώτα δυο είναι σαμπουάν και κρέμα μαλλιών 
με γάλα καριτε και μέλι. Είναι για ξηρά και ταλαιπωρημένα
μαλλιά και εγώ αν και έχω λιπαρά μαλλιά τα χρησιμοποίησα
γιατί είχα ταλαιπωρημένες ξηρές άκρες που σπάγανε εύκολα!
Κατά την άποψη μου ενώ θρέφει τα μαλλιά δεν τα κάνει καθόλου απαλά και η κρέμα δεν τα ξεμπλέκει με αποτέλεσμα μετά να προσπαθώ να χτενίσω ένα κουβάρι με δυσκολία!
Το άλλο σαμπουάν ήτανε για μακριά μαλλιά με εκχύλισμα
λιναριού και γάλα γλυκού αμυγδάλου!Αυτό το βρήκα σαφώς καλύτερο από το προηγούμενό και μπορώ να πω ότι έκανε αρκετά πιο λαμπερά τα μαλλιά μου!Για τις κοπέλες που έχουν πολύ λιπαρά μαλλιά όμως δεν νομίζω να βοηθήσει γιατί πέρα από απαλότητα και λάμψη δεν κράτησε περισσότερες μέρες καθαρά τα μαλλιά μου!




Τα επόμενα είναι από τις εταιρίες Sunsilk και L'oreal !




Κι αυτό το σαμπουάν το αγόρασα με έκπτωση 50% και ήτανε και σε προσφορά 1+1 δώρο επίσης!Λέει ότι προσφέρει λάμψη στα μαλλιά αλλά δυστυχώς εγώ δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο στα δικά μου!Με άφησε εντελώς απογοητευμένη το συγκεκριμένο και
μου δημιούργησε την εντύπωση πως τα μαλλιά μου ήταν σαν άλουστα την επόμενη ημέρα!
Σίγουρα δεν θα το ξαναπροτιμήσω μιας και υπάρχουν πολύ καλύτερα στην αγορά κατά την άποψη μου!


Και το τελευταίο και πολυαγαπημένο είναι 
από την Loreal με αργινίνη που υπόσχεται 
πως κάνει τρεις φορές πιο δυνατά τα μαλλιά!Αν και δοκίμασα μόνο το σαμπουάν έμεινα απολύτως ικανοποιημένη. Έκανε τα μαλλιά μου λαμπερά, απαλά και σίγουρα πιο δυνατά!Το χρησιμοποίησα την άνοιξη τότε που έπεφταν τα μαλλιά μου λόγω εποχικής τριχόπτωσης και τα βοήθησε πολύ!Η λιπαρότητα μειώθηκε αρκετά και παρατήρησα πως η τριχόπτωση σταμάτησε και έβγαζα αμέσως καινούριες φύτρες!
Σίγουρα θα το ξαναπάρω μόλις μου τελειώσουν κάποια άλλα που έχω υπό δοκιμή!


Αυτή ήτανε η ειλικρινή μου άποψη για τα παραπάνω σαμπουάν και όλα αγοράστηκαν με δικά μου χρήματα!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?
Και αν ναι πως σας φάνηκε?

Μέχρι το επόμενο post να είστε όλες καλά!
Φιλάκια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου