Αναγνώστες

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

ΟΟΤΝ!


Καλημέρα πως είστε?
Αυτό το post είναι λιγάκι διαφορετικό
από τα άλλα μιας και είναι η πρώτη 
φορά που θα δείξω τι φόρεσα εγώ και η
αδερφή μου σε μια πρόσφατη έξοδο μας!
Ελπίζω να σας αρέσει!



Συνδύασα ένα λευκό τζιν σορτσάκι που είχα 
αγοράσει πέρυσι στις εκπτώσεις με μια μπλε 
μπλούζα με πολύ ωραίο ύφασμα 
που μπροστά είναι κοντή και πίσω πιο μακριά!



Επίσης έχει αυτή την πολύ ωραία λεπτομέρια από
κέντημα που είναι λιγάκι διάφανη!

 Απλά μαύρα φλατ γιατί χορός με τακούνι δεν γίνεται!





Και τέλος η αγαπημένη μου μπλε τσάντα μαζί
με το ρόλοι που αγόρασα από το ebay!
Στο λαιμό ένα διακριτικό κόσμημα με μια πανέμορφη
καρδούλα!(ήτανε δώρο)


Και εδώ είναι το outfit της αδερφής μου!
Γαλάζιο τζιν παντελόνι από τα H&M που πήρε
τώρα στις εκπτώσεις και διάφανο αμάνικο 
πουκαμισάκι σε απίστευτα γλυκό χρώμα!


Η αγαπημένη της τσάντα ταίριαξε υπέροχα με το 
πουκάμισο πιστεύω!




Τέλος πρόσθεσε διάφορα αξεσουάρ σε παρόμοιους τόνους
και φλατ σε μπεζ απόχρωση!
Αυτή η λεπτομέρεια στο πουκάμισο μου αρέσει πολύ!


Αυτά ήτανε τα ρούχα που φορέσαμε για μια απλή 
απογευματινή-βραδινή έξοδο!
Μέχρι το επόμενο post φιλάκια και να περνάτε καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου