Αναγνώστες

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Περιοδικά!


Καλησπέρα κορίτσια τι κάνετε?
Σήμερα σας έχω ένα πολύ
μικρο post όπου σας δείχνω
κάποια περιοδικά που αγόρασα
πρόσφατα και έχουν όμορφα
δώρα τα οποία αξίζουν!




Αυτά είναι τα περιοδικά
Vita Cosmopolitan και 
Celebrity!Το πρώτο είχε
δώρο μια lotion κατά της
κυτταρίτιδας από την 
Oriflame και κόστισε μαζί
με το περιοδικό 6.90€.
Το επόμενο είναι το Cosmopolitan
και είχε δώρο ένα lip gloss.
Κόστισε 2.90€ και είχε διάφορα
χρώματα για να επιλέξεις!
Τέλος πήρα και το Celebrity 
το οποίο είχε μια αντηλιακή 
κρέμα προσώπου από την 
Mastic Spa με δείκτη προστασίας15.
Αυτό κόστισε 4.40€ και πιστεύω 
πως η τιμή του είναι τέλεια σε 
σχέση με το δώρο του!
Αυτά από εμένα...
Εσείς έχετε πάρει κάποιο από
τα παραπάνω περιοδικά?



1 σχόλιο:

  1. γεια σου κούκλα!
    μολις βρήκα το μπλόγκ σου!!!
    ειναι πολύ ωραίο και κοριτσίστικο!! εγώ έχω δοκιμάσει όλα τα περιοδικά, αλλά έχω αδυναμία στο lucky!!
    είμαι η νέα σου follower:)
    αν θές πέρνα μία βόλτα και απο το δικό μου και ελπίζω να τα λέμε!
    φιλάκιααα

    Vicky
    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή