Αναγνώστες

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Lip Liners and
Eye pencils!

Καλησπερα κοριτσια πως
ειστε σημερα?
Στο σημερινο post θα σας
δειξω τα μολυβια χειλιων
που εχω,ομολογω οτι ειναι
πολυ λιγα μιας και δεν τα
πολυχρησιμοποιώ και τρια
μολυβια ματιων απο την 
εταιρια Κορρες!
Παμε να τα δουμε?


Το πρώτο είναι από την Kate
cosmetics και είναι το νούμερο 22.
Το δεύτερο είναι από την εταιρία
διδο και είναι ένα απαλό ροζ
χρωματάκι στο νούμερο 12.
Τέλος έχω τρία μολύβια από την 
εταιρία Amys και είναι στα 
νούμερα : 05 14 20 !
Τα Amys είναι αρκετά κρεμώδη
ενώ το πρώτο μολύβι ενώ είναι
μηχανικό γράφει πιο αχνά από
τα υπόλοιπα!
Η χρωματική τους απόδοση
είναι η παρακάτω :


Amys no 20 05 14
διδο no 12 και kate
cosmetics no 22.

Τα επόμενα που έχω να σας 
δείξω είναι από την εταιρία Κορρές
και είναι τα long-lasting cedar wood
pencils.Έχουν 100% φυσική βάση με
βότανα και βιταμίνες και δεν περιέχουν
mineral oil,silicone και propylene!
Τα χρώματα τους είναι τα εξής:



Το πρώτο είναι το πράσινο της ελιάς το no5
το επόμενο είναι γκρι ανοιχτό το no 7 και 
τέλος ένα μαύρο μπλε το no 10!
Η απόδοση τους είναι αρκετά καλή και είναι 
σχετικά μαλάκα αλλά έχουν ένα αρνητικό δεν 
κρατάνε πολύ ώρα!Το πολύ δυο ώρες μετά αρχίζουν
και τρέχουν...Πιστεύω πως η τιμή τους είναι 
αρκετά τσιμπημένη γύρω στα 7 ευρώ και
για λιπαρά δέρματα δεν κάνουν...
Μου αρέσουν αλλά όχι τόσο ώστε να ξαναγοράσω
μιας και μολύβια κατώτερης τιμής
μπορούν να τα συναγωνιστούν άνετα!Όμως
είναι μολύβια χωρίς χημικά και κάνουν ακόμη
και για τα πιο ευαίσθητα δέρματα...
Αυτά από εμένα!
Μέχρι το επόμενο ποστ να είστε όλες
καλά!Φιλάκια πολλά...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου