Αναγνώστες

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Face masks!


Γεια σας κορίτσια πως είστε?
Σήμερα σας έχω άλλο ένα post 
με μάσκες προσώπου που χρησιμοποίησα
πρόσφατα!
Πάμε να τις δούμε αναλυτικά?



Είναι από τις εταιρίες Montagne Jeunesse
και Corpus!




Αυτή η μάσκα είναι για λιπαρά δέρματα
και περιέχει εκχύλισμα αγγουριού και
αμαμελίδα!Επίσης είναι εμπλουτισμένη 
με βιταμίνη Ε για σύσφιξη και περιποίηση
του δέρματος.
Ήταν μια αρκετά καλή μάσκα, αφαιρούσε 
την περίσσια λιπαρότητα του προσώπου
και του έδινε φωτεινότητα!
Το μόνο μείον που είχε ήταν ότι στην αρχη 
δημιουργούσε λίγο τσούξιμο 
στην επιδερμίδα.



Αυτή η μάσκα λέγεται sensitive mask 
και περιέχει αγριολούλουδο!
Επίσης χωρίζεται σε δυο μέρη.
Το ένα είναι η μάσκα και το άλλο περιέχει
ενυδατική κρέμα με φυτικό κολλαγόνο!
Μπορώ να πω ότι είναι από τις πιο ωραίες
μάσκες που έχω δοκιμάσει!Η ποσότητα
της ήταν αρκετή και την χρησιμοποίησα
3 φορές. Έκανε πολύ απαλή την επιδερμίδα
και μείωνε τους ερεθισμούς. Επίσης είχε 
ένα πολύ όμορφο άρωμα!Η κρέμα από την
άλλη δεν με ενθουσίασε και τόσο γιατί μου
φάνηκε αρκετά λιπαρή και το άρωμα της 
ήταν αποπνικτικό!Έδινε μια λάμψη στην 
επιδερμίδα αλλά τίποτα το ιδιαίτερο...



Αυτές ήταν οι μάσκες που χρησιμοποίησα,
τις αγόρασα με δικά μου χρήματα και σας 
είπα την ειλικρινή μου άποψη μετά τη δοκιμή τους!
Μέχρι το επόμενο post φιλάκια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου