Αναγνώστες

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Nails haul!


Καλημέρα κορίτσια πως είστε?
Όπως έχετε δει και σε άλλα post στο
blog μου έχω μια τρέλα με το να βάφω
τα νύχια και μάλιστα αρκετά συχνά!
Δυστυχώς όμως τα νύχια μου είναι
αρκετά εύθραυστα και γι αυτό το 
λόγο αναζητούσα ένα προϊόν που
να τα βοηθά να μην ξεφλουδίζουν
και να  τα δυναμώνει!


Γι αυτό το λόγο αγόρασα το rapid grow
base coat από την erre due!Υπόσχεται πως
δυναμώνει και μακραίνει τα νύχια!
Ήδη το δοκιμάζω και σύντομα θα σας 
κάνω ένα post για να σας πω
 τι κάνει και τι όχι!Επίσης πήρα
τις σταγόνες της essence που βοηθάνε
τα νύχια να στεγνώσουν γρήγορα!Είναι 
το δεύτερο που παίρνω και είμαι αρκετά 
ικανοποιημένη από αυτό.



Τέλος δεν συγκρατήθηκα και αγόρασα
τρία μανό. Είναι από τις εταιρίες golden rose,
umbrella και beauty line!
Αυτές ήτανε οι πρόσφατες αγορές μου
με προϊόντα για τα νύχια.
Εσείς έχετε κάποιο από αυτά?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου