Αναγνώστες

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Το πρώτο μου βραβείο!



Μου το έδωσε η φίλη μου η Κατερίνα και
το blog της είναι το http://belleandbeautybykaterina.blogspot.gr/

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ

ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.

ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ ΑΛΛΑ 11 BLOG ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ  200
ΜΕΛΗ.

ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ.

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΑΒΕΥΣΑΙ.

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ!

  • Τι σε οδήγησε να ξεκινήσεις το blog?
Ξεκίνησα να βλέπω τυχαία βιντεακια 

στο youtube και να διαβάζω διάφορα blog όπου 
κοπέλες λέγανε τη γνώμη τους για τα καλλυντικά!
Επειδή κι εγώ λατρεύω τα καλλυντικά αποφάσισα
να κάνω ένα blog όπου θα μοιράζομαι σκέψεις,ιδέες
και απόψεις με άλλες κοπέλες!

  • Ποιο είναι το θέμα του blog?


Στο blog μου θα βρείτε θέματα που αφορούν
την ομορφιά και τη μόδα!

  • Από που βρίσκετε την έμπνευση σας?
Αγοράζω συνέχεια καλλυντικά και τα δοκιμάζω
οπότε μου αρέσει να λέω τη γνώμη μου για το αν είναι 
καλά η όχι!

  • Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας?
Όχι!Πάνω κάτω ξέρω το τι θέλω να αναρτήσω 
αλλά γράφω εκείνη την ώρα χωρίς να έχω προσχεδιάσει κάτι!

  • Έχετε νέες ιδέες για το blog σας?
Ναι,πάρα πολλές!Οι οποίες θα υλοποιηθούν 
με τον καιρό!

  • Πόσο χρόνο αφιερώνεται στο blog σας?
Αρκετό αν και πιστεύω πως με τον καιρό θα γίνει ακόμα
περισσότερος!

  • Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για να δημιουργήσετε?
Το πρωί μόλις ξυπνήσω και έχω ελεύθερο χρόνο...

  • Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς?
Ότι κι αν κάνω στη σελίδα και το blog μου 
το κάνω με ενθουσιασμό και αγάπη!

  • Ποια είναι τα χόμπι σας?
Μου αρέσει να διαβάζω πάρα πολύ!
Επίσης μου αρέσουν οι βόλτες με φίλες και φυσικά 
τα ψώνια!

ΤΑ BLOG ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΩ ΜΕ ΤΗ 
ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:


Αυτά είναι τα blog που βραβεύω κι εγώ με τη σειρά 
μου!

2 σχόλια: