Αναγνώστες

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Empties!


Καλησπέρα κορίτσια πως είστε?
Ο καιρός σήμερα είναι άκρως χειμερινός
και δυστυχώς κλειστήκαμε μέσα μιας και έξω βρέχει δυνατά!
Οπότε είπα να σας δείξω κάποια μαντηλάκια ντεμακιγιάζ που
τελείωσα και να σας πω τις εντυπώσεις μου...
















Αυτά τα μαντηλάκια τα είχε δώρο ένα περιοδικό,είχε 5 μέσα.
Είναι τα Pom Pon soothing and regenerating for sensitive skin.
Αυτά τα μαντιλάκια προορίζονται για ξηρά και ευαίσθητα δέρματα!
Υπόσχονται πως αφαιρούν ακόμη και το έντονο η αδιάβροχο μακιγιάζ
ενώ είναι εμπλουτισμένα με ceramides, και αναζωογονούν 
την επιδερμίδα.
Εγώ που έχω κανονικό προς λιπαρό δέρμα μπορώ να πω
πως έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Καθάριζε πολύ όμορφα την επιδερμίδα
και είχε φανταστικό άρωμα. Αξίζει πιστεύω να τα δοκιμάσετε!















Nivea visage
Μαντηλάκια καθαρισμού από τη nivea που καθαρίζουν, τονώνουν
και ενυδατώνουν την επιδερμίδα. Είναι εμπλουτισμένα με εκχυλίσματα
λωτού και βιταμίνες!
Προσωπικά σ'εμένα αυτά τα μαντιλάκια δεν έκαναν καμιά δουλειά!
Ήτανε στεγνά όταν τα άνοιξα, αφαιρούσαν δύσκολα το μακιγιάζ και
τα μάτια μου γινόταν κόκκινα. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου φάνηκαν τα
χειρότερα από όσα έχω χρησιμοποιήσει ως τώρα.
















Τα γνωστά πλέον σε όλες μας μαντηλάκια Bioten!
Αυτά τα μαντηλάκια είναι για ξηρά και ευαίσθητα δέρματα.
Περιέχουν γάλα βαμβακιού και βιταμίνη Ε και υπόσχονται
πως πέρα από τον καθαρισμό του μακιγιάζ τρέφουν το δέρμα
και μειώνουν τους ερεθισμούς! Εγώ βασικά είχα χρησιμοποιήσει
και τα πράσινα πιο πριν τα οποία με ενθουσίασαν. Τα συγκεκριμένα
δεν μου αρέσανε καθόλου. Δεν ήτανε φυσικά για τον δικό μου τύπο
δέρματος άλλα βρήκα πως δεν αφαιρούσαν καθόλου καλά το μακιγιάζ.
Τα προϊόντα τα αγόρασα με δικά μου χρήματα και αυτή είναι η ειλικρινή
μου άποψη!
Εσείς δοκιμάσατε κάποιο από αυτά?Και αν ναι σας αρέσανε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου